Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat, actiu telemàticament

En una setmana ha rebut més de 50 consultes, la majoria relacionades amb anul·lacions de reserves diverses

dijous, 30 abril, 2020 - 08:30

L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.

Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.

Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.

Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 08:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents, tema central de la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment se celebrarà el dissabte 26 d’abril a l’Institut Escola Pepa...

divendres, 11 abril, 2025 - 13:30

El Prat reforça el seu compromís amb la cultura de pau

El passat dimarts, 25 de març, les Cases d’en Puig van acollir una trobada clau per al reforç de la convivència i la cultura de la Pau a la nostra ciuta...