Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat ha realitzat 1985 atencions durant 2021

TEMES: Persones,Consum

Del total de reclamacions (577), un 63,8% es va resoldre amb un acord entre la persona consumidora i l’empresa reclamada

dimarts, 15 març, 2022 - 08:00

Com cada any, el Servei Públic de Consum, edita la memòria de l'exercici anterior. Coindint amb el Dia Mundial de les Persones consumidores, fem difusió de la infografia de la imatge, resum de les dades de 2021. Durant aquest període, el Servei Públic de Consum de l'Ajuntament del Prat de LLobregat, ha fet un total de 1.985 atencions

Les reclamacions suposen un 29,1% del total de les atencions. Del total de reclamacions (577) un 63,8% es va resoldre amb un acord entre la persona consumidora i l’empresa reclamada. Algunes particularitats a assenyalar són que les reclamacions relacionades amb el sector elèctric han augmentat respecte l’any anterior, degut a un problema de facturació que ha afectat a tot l’Estat. Les atencions referents a telefonia i transport aeri són similars a altres anys, sense comptar l’any 2020 que, en el context de la pandèmia, les dades van variar en comparació a altres exercicis. Les consultes i reclamacions sobre anul·lacions de viatges sí que experimenten un lleuger augment. En aquest àmbit, s'observa, encara,  la problemàtica relacionada amb la COVID-19. 

Atenció personalitzada i presencial

Un aspecte molt ben valorat del Servei, és l'atenció pesonalitzada i presencial. L'atenció presencial (1147 atencions) ha suposat el 57,8 % del total d'atencions.  L'accès al Servei Públic de Consum es pot fer mitjançant cita prèvia on line.

Aprofitem per compartir la Campanya 2022  que amb motiu del Dia Mundial de les persones consumidores, ha fet la Diputació de Barcelona

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 maig, 2024 - 13:15

El Plenari de la Taula Local d’Infància i Adolescència fa balanç dels dos primers anys d’existència i fixa el repte de futur

El foment del benestar digital en el bon ús de les pantalles centrarà la...

dijous, 16 maig, 2024 - 13:45

Neix la Taula per a la Interculturalitat del Prat

L’any 2005, es va constituir la Taula de Nova Ciutadania. Un òrgan ciutadà, de caràcter consultiu, que va néixer amb l’objectiu de desenvolupar accions i iniciatives qu...
horari_sales_estudi_24.png

dimecres, 15 maig, 2024 - 10:00

Horaris especials a les Sales d’Estudi

Maig i juny adapta els seus horaris a l'època d'exàmens