Esteu aquí

L'associació de pares i mares de discapacitats d'Iberia fa 25 anys

El centre del Prat dóna feina a 43 persones amb necessitats especials.

dimarts, 7 octubre, 2008 - 10:15

L'APMIB, una associació d'empleats i empleades d'Iberia que són pares i mares de persones amb discapacitat, compleix 25 anys de vida.

L'APMIB compta amb centres en cinc ciutats espanyoles i treballa per a protegir, assistir, educar i integrar socialment i professionalment a persones amb discapacitat física, psíquica o sensorial.

Al centre d'APMIB al Prat, que dóna feina a 43 persones amb necessitats especials, s'hi fabriquen productes tèxtils, manipulats, informàtica i serveis de coordinació administrativa.

Tot seguit podeu llegir, a través del document situat a peu de pàgina (format Pdf), una nota informativa sobre aquests 25 anys d'APMIB i les celebracions previstes.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...

dimarts, 13 maig, 2025 - 13:15

Comença l’elaboració del nou Pla Local de Joventut 2025–2030

Crida a la participació per definir les polítiques de joventut dels pròxims...