Esteu aquí

Un Hayride amb força

dijous, 10 desembre, 2015 - 10:30

El passat cinc de desembre tornava a La Capsa el New Barcelona Hayride, com cada desembre aquest festival ens acosta les millors propostes nacionals i internacionals del blues, el rock i els sons més vintage.

Entre d’altres vam gaudir amb Carlos Bandido (UK), Norman Fox & The Velvet Candles (USA), Legacaster (BCN) i Jessie & The Vaqueros (UK). Van obrir el festival The Hot Rodders amb un concert al bar de La Capsa a mitja tarda.

Us deixem amb unes imatges de la nit!

New Barcelona Hayride 2015

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dimecres, 26 març, 2025 - 16:00

Presentació de la publicació Població i habitatge al Prat de Llobregat (1900-1965), resultat de la Beca Jaume Codina de Recerca d’Història Local, 2019

L’autor de la publicació és Joan Ignasi Salcedo i mostra l’evolució...

dimecres, 26 març, 2025 - 12:30

Cuina i cultures: un cicle per conèixer millor el món on vivim

Al llarg de tres sessions, el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa celebra...