Esteu aquí

Un nou decret simplifica els tràmits administratius de les empreses

Es potencien les tramitacions telemàtiques.

dimarts, 17 juny, 2008 - 13:40

La Generalitat ha aprovat un decret de simplificació de tràmits administratius per facilitar l'activitat econòmica. Aquest Decret 106/2008 de 6 de maig s'aplica als serveis d'informació i assessorament i a la tramitació i resolució dels procediments administratius que afecten l'empresa, en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms, i les entitats de dret públic que en depenen.

Conseqüència d'això, es crea el document anomenat "Declaracions responsables" que ha de suscriure la persona titular, i s'elimina la diligència de l'Administració als llibres de registre.

D'altra banda, es potencien les tramitacions telemàtiques i l'Oficina de Gestió Empresarial (OGE).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 8 maig, 2025 - 08:30

Tastet dels cicles formatius de grau mitjà per a l’alumnat de 4t d’ESO

Alumnat de nou instituts de secundària visita els centres d’FP de la ciutat...

dimarts, 6 maig, 2025 - 13:30

El Maig Cooperatiu 2025 arrenca al Prat amb cinema i compromís social

El proper 8 de maig a les 17.30 h, el Cinema Capri (Av. Verge de Montserrat, 111) acollirà la jornada inaugural del Maig C...

divendres, 25 abril, 2025 - 12:15

Lliurament de diplomes a l’alumnat de Comerç Internacional i Transport i Logística de l’Institut Les Salines

Aquesta formació ha aplegat enguany més de 250 estudiants