Esteu aquí
Story Telling

Tens ganes de practicar l’anglès mentre t’ho passes bé amb els teus amics i amigues?
Cada dimecres a la tarda et convidem a la Biblioteca a passar una estona divertida tot practicant la llengua anglesa amb l’acompanyament d’un auxiliar de conversa nadiu.
Quan?
Dimecres de 17.00 a 18.00 h. Adreçat al públic de la Sala Infantil
On?
Podeu gaudir d’aquesta activitat a la sala infantil de la Biblioteca de forma gratuïta. No cal inscripció.
Dins del Programa Interseccions, volem oferir a tota la ciutat l’oportunitat de gaudir aprenent anglès a través del Projecte d’Auxiliars de Conversa. El projecte té la voluntat de transformar la realitat lingüística del Prat. Potencia l’ús de l’anglès en diversos àmbits culturals i educatius de la ciutat, impulsa la innovació metodològica i ofereix espais on l’aprenentatge és significatiu i real.
La Biblioteca Antonio Martín acull aquest curs un auxiliar de conversa nadiu, que dinamitzarà diferents espais de la biblioteca amb l’objectiu de millorar la competència comunicativa d’infants, joves i adults.
-
Accessible
Activitats relacionades

Club de lectura Enjoy Reading
Tipus: Lectura
Quan: 10/04/2025 - 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Inscripcions Obertes

Presentació del llibre "El jovent d’un poble gran", de...
Tipus: Lectura
Quan: 10/04/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural
Descobrim el món de la fotografia
Tipus: Exposició
Quan: Del 11/04/2025 - 9:00 h al 11/05/2025 - h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau