Esteu aquí

Activat un allotjament d'urgència per a persones sense llar al Prat durant la crisi pel coronavirus

L’Ajuntament del Prat ha articulat una solució d’urgència per garantir l'allotjament a les persones sense llar durant la crisi pel coronavirus, amb el suport de Fundesplai, que ha posat a disposició l'alberg amb què compta a la ciutat per acollir-les.

L'Alberg Centre Esplai del Prat

Imatge d'arxiu de l'alberg de Fundesplai

divendres, 27 març, 2020 - 12:00

Durant la crisi pel coronavirus, que encara accentua més els riscos per a la salut que suposa dormir al carrer, l’Ajuntament del Prat ha articulat una solució d’urgència per garantir allotjament a les persones sense llar.

Amb la col·laboració de la Fundació Catalana de l’Esplai (Fundesplai), amb seu al Prat de Llobregat, s’ha posat l’alberg amb què compta Fundesplai a les seves instal·lacions a disposició de les persones sense llar.

En aquests moments, l’alberg acull i proporciona àpats diaris a una quinzena de famílies. El servei segueix a disposició de totes les persones sense llar que ho requereixen i decideixin optar per l’allotjament d’urgència que se’ls ofereix des de l’Ajuntament del Prat i Fundesplai.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...

dimecres, 12 febrer, 2025 - 11:30

Es consolida El Punt TIC de Sant Cosme: un servei municipal per reduir la bretxa digital

A l’espai també es duran formacions per a joves en situació d’atur

dijous, 6 febrer, 2025 - 13:15

Sin Valentín torna amb activitats per a joves al Centre Cívic Palmira Domènech

L’esdeveniment, que se celebra des del 2020, torna aquest febrer amb una...