Esteu aquí

Activitats de lleure i servei de menjador a l'estiu per als infants en risc social

La mesura beneficiarà més de 200 infants i adolescents de la ciutat.

divendres, 26 juny, 2015 - 16:45

Aquest és el tercer estiu en què l'Ajuntament del Prat posa en marxa un dispositiu que combina activitats esportives, de lleure i culturals amb un servei de menjador garantit per a aquelles famílies amb major risc social.   

L'objectiu és garantir que els infants i adolescents amb més dificultats gaudeixin, també durant el període d'estiu, d’una alimentació equilibrada, sana i saludable alhora que realitzen alguna de les activitats lúdiques i esportives de l'oferta d'activitats d'estiu de la ciutat.

El sistema de beques del servei de menjador és una eina destacada del Pla local per la cohesió i la inclusió social per lluitar contra la pobresa infantil.

Enguany, més de 200 infants i adolescents de la ciutat gaudeixen d'aquesta proposta lúdica i de garantia de drets bàsics com ho és l'alimentació.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat ...