Esteu aquí

AE Prat: marxa Cándido Viana, torna Manolo Márquez

TEMES: Esports

Márquez complirà la segona etapa com a entrenador de l’equip de futbol pota blava després que arribés a la jornada 26 de la temporada 2003-2004.

dimecres, 13 juny, 2007 - 11:14

Manolo Márquez torna a ser l’entrenador de l’Associació Esportiva Prat, després de la marxa del que ha estat l'entrenador aquesta temporada, Cándido Viana, un tècnic d'emergència fitxat a l'inici de la segona volta i que marxa del club sense haver aconseguit l'objectiu de l'ascens.

Márquez ja va entrenar l'equip en una etapa anterior, aconseguint èxits com el campionat de Primera Catalana la temporada 2004-05 i l'ascens a Tercera Divisió, una categoria on l'AE Prat va ser l'equip revelació aconseguint la premanència amb comoditat. Aquesta temporada, Márquez ha entrenat l'Europa de Barcelona.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...