Esteu aquí

Baixa el nombre de ferits greus en accidents de trànsit al Prat

Augmenta el nombre d'atropellaments lleus de vianants, sobretot de gent gran i menors d'edat, mentre disminueixen els accidents amb bicicletes i no hi ha víctimes mortals

dimecres, 4 abril, 2018 - 09:45

L'àrea de trànsit de la Policia Local del Prat i el departament municipal de Mobilitat treballen detectant els punts de concentració d'accidents i aplicant mesures correctores.

Durant els últims anys, el nombre de persones ferides en accidents de trànsit s'ha anat reduint. El 2017 hi va haver el mateix nombre de ferits lleus que el 2016, 221. En canvi, el 2016 van resultar ferides greus 4 persones, mentre que el 2017 només ho va resultar una (fet que suposa una reducció del 75%). Ni fa dos anys ni l'any passat es van registrar víctimes mortals.

Més vianants, menys ciclistes

Cal destacar l'augment d'atropellaments de vianants que van resultar ferits lleus, especialment entre la gent gran i els menors d'edat. També és destacable la disminució dels accidents amb ciclistes implicats, molts dels quals provenen de fora de la ciutat. La zona residencial del municipi concentra la majoria d'accidents amb bicis.

Les principals causes dels accidents són les infraccions i errors en la conducció per part dels conductors, per no respectar les prioritats de pas i la manca d'atenció.
Els punts de concentració d'accidents més rellevants han estat la ronda de Llevant i l'avinguda del Remolar, tot i que l'anàlisi global indica que l'accidentalitat a la nostra ciutat és molt dispersa, sense poder determinar cap lloc com a rellevant per a l'existència d'accidents.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 15:30

L'Ajuntament del Prat aprova de forma unànime una declaració institucional amb motiu del Dia Internacional del Poble Gitano

El text aprovat pel plenari destaca la importància de donar a conèixer la...

dijous, 27 març, 2025 - 20:15

L’Ajuntament del Prat reforça la inversió en el bon manteniment del clavegueram

El ple municipal aprova una declaració institucional amb motiu del Dia...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...