Esteu aquí

Celebrat el sorteig del Consell dels Infants del Prat

S'ha fet per via telemàtica i ha servit per renovar el 50 % dels consellers i conselleres

dijous, 19 novembre, 2020 - 13:45

El passat divendres 13 de novembre es va fer el sorteig per a la renovació del Consell dels Infants del Prat, amb l'objectiu de renovar els consellers i conselleres que ja han exhaurit els dos anys. El Consell s'ha renovat al 50 %.

L’acte es va retransmetre en directe de forma telemàtica per a tots/es els/les candidats/tes, i també es va enregistrar i es va pujar el dissabte 14 de novembre perquè totes candidatures poguessin veure el desenvolupament del sorteig.

La tinenta d’alcalde de l’Àrea d’Educació i Cultura, Pilar Eslava, va donar la benvinguda a l’acte, i tot seguit es va procedir al sorteig. Tots els centres de primària del Prat tenien una urna amb les seves candidatures, i també hi havia una urna pels infants escolaritzats fora del Prat.

En total han entrat 15 conselleres i consellers, que afronten un mandat de 2 cursos.

Podeu recuperar l’acte al Youtube

El Consell dels Infants

El Consell dels Infants és un òrgan de trobada i participació dels infants del Prat per repensar i transformar la ciutat. Al llarg d’aquest curs 2020 – 2021, el Consell seguirà treballant la diversitat sexual i de gènere, tenint en compte el Pla LGBTI que s’està implantant a la ciutat . Entorn a aquest treball, ens hem proposat les següents línies a seguir:

  • Millorar la connexió entre els processos de participació dels Consell i els infants dels centres educatius.
  • Connectar el Pla de treball amb els plans transversals de ciutat.
  • Definir metodologies de treball que modelin processos de participació dels i les conselleres com a representants dels infants.

El desembre del 2014, la Generalitat va constituir formalment el Consell Nacional d'Infància i Adolescència (CNIAC). Per constituir aquest Consell, la Generalitat va demanar als municipis amb Consells d’Infants, que designessin a 2 membres de cada Consell per participar durant 2 anys. Al llarg d’aquest curs haurem de renovar els dos membres que representaran el Consell dels Infants del Prat al Consell Nacional d’Infància i Adolescència (CNIAC). 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 febrer, 2025 - 12:45

El Servei d'Informació Juvenil de El Lloro estrena un canal de WhatsApp per a joves

Una nova eina per estar al dia d’oportunitats i activitats per a joves

divendres, 31 gener, 2025 - 14:30

Més de 650 alumnes participen en les 3es jornades de Colpbol organitzades per l’Institut Les Salines

Es tracta d’un joc col·lectiu que fomenta la màxima participació de tots els...

dimecres, 29 gener, 2025 - 13:30

El servei de canguratge municipal, un recurs de garanties per a les famílies de la ciutat

Aquest servei està impulsat gràcies a la col·laboració amb la Generalitat de...