Esteu aquí

Comença el concurs de l'exposició ARTvinguda

Cal buscar els personatges amagats als murals de l’exposició

dijous, 5 abril, 2018 - 09:15

En el marc de l’exposició ARTvinguda, situada al tram central de les obres de l’avinguda de la Verge de Montserrat, l’Ajuntament del Prat organitza el concurs “Busca els personatges amagats als murals de l’exposició”, amb la col·laboració de l’Associació d’Amics de l’Art del Prat i la Plataforma d’afectats per les obres. El concurs - consulteu-ne les bases - comença avui i finalitzarà el 20 de juny.

Com funciona?

Les persones participants hauran de localitzar en una butlleta una sèrie de personatges que s’ubiquen als murals de l’exposició. La butlleta es podrà obtenir als comerços col·laboradors, que estaran identificats amb el cartell del concurs, situats a l'avinguda entre els carrers de Jaume Casanovas i Carretera de la Marina, i en carrers adjacents. Un cop omplerta, la butlleta s'haurà de dipositar a les bústies que hi haurà en els mateixos comerços.

Premis 

Els premis seran els següents:

  • 10 entrades per anar al Cinema Capri.
  • 10 cistelles de productes de qualitat, de km 0: ous pota blava, producte fresc de temporada del Parc Agrari del Baix Llobregat
  • 5 caricatures, a càrrec de l’Associació d’Amics de l’Art del Prat

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 22 abril, 2025 - 15:30

El cafè literari, una excusa per parlar de llibres

La proposta va comptar amb la participació de l'Associació d'Escriptores i...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació de les línies R2, R2 Sud R2 Nord, R14, R15, R16 i R17

Renfe ha dissenyat un Pla de Transport Alternatiu amb autobusos cada 15...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...