Esteu aquí

Comença la renovació d’arbrat del carrer de Frederic Soler i carretera de la Bunyola

L’actuació té com a objectiu incrementar la diversitat de l’arbrat viari i renovar l’envellit.

Carrer Frederic Soler

dilluns, 14 març, 2022 - 13:15

Avui comença la renovació de l’arbrat situat al carrer de Frederic Soler, entre els carrers d’Indústries i de Catalunya, i demà, a la Carretera de la Bunyola, entre el carrer de Lleida i el carrer de Catalunya. Aquesta actuació respon a les necessitats i directrius de manteniment de l’arbrat viari, aprovades l’any 2019. L’objectiu és incrementar la diversitat de l’arbrat viari de la ciutat i, al mateix temps, renovar l’arbrat envellit o amb una mala adaptació al medi urbà.

A Frederic Soler, es renovaran 21 i a carretera de la Bunyola, un total de 17. En els dos casos es plantaran noves espècies amb un tronc més adient i proporcional a les dimensions del carrer i, en definitiva, de l’entorn. Les feines es duran a terme durant aquesta setmana i no es preveuen afectacions de trànsit.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 maig, 2025 - 14:00

El MNAC gestionarà la Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, que obrirà l’any vinent

La Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, al Delta del Llobregat,...
Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...