dilluns, 5 novembre, 2018 - 11:30
El context social i global fa que haguem de reivindicar amb força el 25 de novembre, el Dia Internacional per a l’Eliminació de les Violències contra les Dones.
Es parla de violències, en plural, perquè són múltiples les manifestacions masclistes que pateixen les dones, algunes amb més o menys intensitat i altres totalment tolerades per l'actual societat patriarcal.
Des del Consell Municipal de dones, es convida a tota la població pratenca a participar en les accions programades per reflexionar respecte d'aquest tema.
La primera activitat d’aquest cicle es farà dimarts 6 de novembre, amb una xerrada sobre “Feminicidis, les maten per ser dones”, al Cèntric Espai Cultural, que organitza l’entitat Lletra Violeta.
Al llarg de tot el mes de novembre es realitzaran diverses activitats, entre les quals destaca l’acte central de concentració, accions de reivindicació i lectura del manifest, el mateix diumenge 25 de novembre a les 12 h a la plaça de la vila.
divendres, 4 abril, 2025 - 12:00
dijous, 3 abril, 2025 - 12:15
dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30