dijous, 3 novembre, 2005 - 11:45
La Comissió, presidida per l'alcalde, Lluís Tejedor, la formen els tinents d'alcalde de les àrees d'Urbanisme, Territori i Medi Ambient, Promoció Econòmica, Esports, Serveis Socials, Salut Pública, Cultura, Educació i Promoció Cívica i pels responsables tècnics de les respectives àrees .
Donada la ubicació del terme municipal del Prat, en ple delta del Llobregat i, per tant, dins de l'àrea compresa en les mesures a adoptar pels governs de les administracions territorials superiors, en relació a la influença o grip aviaria, l'Ajuntament ha creat aquesta comissió, amb la finalitat de coordinar les diferents àrees municipals implicades en les matèries relacionades amb la sanitat animal, la sanitat humana i amb el medi ambient.
Els objectius de la comissió són dissenyar el protocol d'actuació davant de possibles contingències, com a mesura de prevenció, posar en comú la informació sobre aquest tema que tenen les diferents àrees municipals i establir els mecanismes de cooperació entre l'Ajuntament i les diferents administracions públiques.
Una altre de les funcions és la de coordinar la informació a la ciutadania i als mitjans de comunicació en relació a l'evolució de la situació actual i les mesures que es proposin des de les administracions competents, així com establir els mecanismes de resposta a les inquietuds manifestades per la ciutadania en relació a la influença aviària.
dimecres, 16 abril, 2025 - 08:30
dimarts, 15 abril, 2025 - 13:45
divendres, 11 abril, 2025 - 13:30