Esteu aquí

Curs de logística per a joves aturats

El proper mes de febrer, a l'IES Illa dels Banyols, s'iniciarà un curs transnacional sobre Logística integral, de 510 hores de durada.

divendres, 1 febrer, 2002 - 01:00

És coneguda, pels habitants del Prat, la importància d'aquest municipi des del vessant logístic i estratègic, ja que acull dins del seu territori les principals infraestructures del transport de Catalunya, tant de viatgers com de mercaderies, que faciliten i donen servei al conjunt del territori català.
Aquesta situació privilegiada ha comportat l'establiment al Prat d'empreses relacionades amb el transport i la logística. Empreses que, com a eina clau de competitivitat, han incorporat en els seus organigrames un departament de logística i que, per tant, han requerit i necessiten d'aquests tipus de professionals i tècnics.
Per això, el proper mes de febrer, a l'IES Illa dels Banyols, s'iniciarà un curs transnacional sobre Logística integral, de 510 hores de durada, de les quals 100 seran de pràctiques en empreses del sector, i que va adreçat a joves de 16 a 25 anys que estiguin apuntats a l'atur. Els cursos transnacionals comporten l'intercanvi amb empreses i institucions d'altres països de la Unió Europea, intercanvis que es faran properament. La inscripció al curs cal fer-la a la secretaria de l'IES Illa dels Banyols, durant la primera quinzena de febrer. Les places són limitades.

NÚRIA CARBONELL I ALART

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 2 agost, 2024 - 12:15

L’equip d’Agents per a la Convivència, també present a la platja del Prat

La promoció de la convivència cívica arriba a tots els espais de la ciutat

dimecres, 31 juliol, 2024 - 14:30

Horaris d’estiu als serveis i equipaments municipals

Alguns equipaments i serveis municipals interrompen la seva activitat durant el mes d'agost i d'altres ofereixen una atenció en horari adaptat.  A con...

dimarts, 30 juliol, 2024 - 10:15

La gent gran també tria El Prat per a les seves activitats d’estiu

Enguany, han participat als tallers un total de 50 persones