Esteu aquí

El Club Rotary del Prat lliura les beques a les millors estudiants del curs passat

dimarts, 10 setembre, 2019 - 10:15

El Club Rotary del Prat ha celebrat a l'hotel Ciutat del Prat, en col·laboració amb l'Ajuntament i els instituts de la ciutat, el tradicional acte de lliurament de les beques als i les millors estudiants del curs passat.

Les beques consisteixen en tres dotacions de 900 € per al finançament de la matrícula del primer curs a la universitat per a les tres estudiants escollides.

Els instituts van presentar a la convocatòria cinc candidates escollides entre tot l’alumnat de batxillerat del Prat. Finalment, les tres alumnes becades han estat Gisela Vázquez López, de l’Institut Salvador Dalí, per cursar estudis de Comptabilitat i finances; Rania Zitouni Chahdi, de l’Institut Estany de la Ricarda, per cursar Dret i criminologia; i Carla Durán Lara, de l’Institut Baldiri Guilera, per cursar Pedagogia.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 7 març, 2025 - 14:15

Les Jornades FP.Prat mostren l’àmplia oferta de cursos del municipi

Se celebraran del 10 al 14 de març

dimarts, 4 març, 2025 - 11:45

El 20 de març, sessió informativa “I després de l’ESO, què?” al Centre Cívic Palmira Domènech

La jornada s’adreça a famílies amb fills i filles que cursen 4t d’ESO

dijous, 27 febrer, 2025 - 14:15

Dues jornades d’acompanyament a les famílies abans de començar I3 i de fer el salt cap a l’ESO

Les sessions “De camí a l’escola” i “De camí a l’institut” orienten les...