Esteu aquí

El CN Prat campió d'Espanya de Triatló de Llarga Distància per equips

TEMES: Esports

Individualment, Dani Ledesma obté la medalla de bronze.

dilluns, 13 juliol, 2009 - 12:56

Per primer cop a la història, l’equip masculí del Club Natació Prat ha guanyat el Campionat d'Espanya de Triatló celebrat a Vitoria-Gasteiz aquest diumenge 12 de juliol. 

La prova era de distància C, amb 4000 metres de natació, 120 kms de ciclisme i 30 kms a peu i en categoria èlit corrien cinc integrants de la secció de triatló del CN Prat. Els temps dels tres millors classificats ha estat el que ha donat el Campionat d'Espanya als pratencs. 

El millor de l'equip ha estat Daniel Fernandez Ledesma que ha guanyat la medalla de bronze tot i haver participat diumenge pasat al Ironman d'Austria. Daniel ha fet un temps de 6h 9minuts 16 segons.

En cinqué lloc absolut ha entrat Sergio García, debutant a la distància i que la setmana anterior havia quedat subcampió al triatló del Circuit Català de Pont de Suert.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...