dilluns, 29 maig, 2006 - 10:33
El Club Natació Prat ha aconseguit la segona posició a la tercera edició de l'IronCat, competició única a la península ibèrica, un triatló de llarga distància: 3,8 km de natació, 180 km de ciclisme i 42 km de cursa a peu; les mateixes distàncies que el mític IronMan de Hawaii.
Sis triatletes pratencs van participar-hi, dels quals cinc van acabar la prova abans de les 17 hores fixades com a temps límit. El millor pratenc va ser Víctor Dobaño, tercer de Catalunya amb 10 hores i 8 minuts. Amb ell, Ricardo Lasarte (10 hores i 13 minuts) i Emilio Alonso (10 hores i 56 minuts), van donar el temps total al CN Prat en la classificació per equips, assolint la segona posició absoluta per darrera del SVC Seguridad de Vitòria (Euskadi) i, per tant, la primera posició al campionat de Catalunya de llarga distància.
El proper 10 de juny, una selecció dels 10 millor triatletes del CN Prat viatjarà a Xixón (Astúries) per a disputar la Liga Nacional de Triatlón, amb l'ambiciós objectiu d'aconseguir l'ascens a primera divisió espanyola.
divendres, 28 març, 2025 - 13:15
dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45