divendres, 13 març, 2020 - 14:45
El Mercat de Pagès que es fa cada dissabte a la pl. de Pau Casals també se celebrarà aquest dissabte dia 14.
A causa de la situació sanitària provocada pel coronavirus, i com a mesura de prevenció, els venedors i venedores se situaran davant de les parades de fruita i verdura i no al darrere, de manera que els productes quedin allunyats de la clientela.
El Mercat de Pagès estarà perfectament proveït de productes frescos i de proximitat del Parc Agrari, una infraestructura productiva d'aliments que en moments de crisi com l'actual demostra la seva importància estratègica.
Una altra mesura presa per l'Ajuntament per garantir el subministrament a tots els establiments de productes de primera necessitat és que les zones de càrrega i descàrrega seran permanents. Per tant, durant les 24 h del dia només hi podran aparcar els vehicles de repartiment, i no pas els particulars.
dimarts, 4 febrer, 2025 - 12:45
dilluns, 3 febrer, 2025 - 12:45
dimecres, 29 gener, 2025 - 13:30