dimarts, 1 gener, 2002 - 01:00
Des de la seva reinauguració, el 23 de setembre de 2000, els concessionaris no hem deixat d'impulsar campanyes diverses per fer la nostra oferta conjunta més atractiva. Durant 8 setmanes, a finals de l'any passat, vam dur a terme la campanya "Comprar és gratis". Es va fer un sorteig setmanal i els guanyadors se'n duien la compra de franc.
Per Nadal de l'any passat, el mercat va portar un grup teatral d'animació i va guarnir, igual que aquest any, tota la instal·lació amb ambient nadalenc, amb arbre, cintes, nadales i enviament de postals als clients. Pel febrer, amb motiu del Carnestoltes, es va fer un concurs de truites, un de disfresses de les parades i dels venedors, i la donació d'un petit obsequi als clients que van venir a comprar disfressats. També va actuar un grup teatral d'animació.
Així va arribar l'estiu i l a calor, moment en què vam posar en marxa el nou aire condicionat, acompanyat amb la campanya "La compra més fresca, al Mercat". Durant un cap de setmana es va convidar els clients a fer una mica de degustació en cada parada. A finals d'estiu, al setembre, es va posar en marxa el fil musical, que fa el treball i la compra molt més atractiva i relaxada.
Diverses promocions
Per la passada Festa Major van visitar el mercat gegants, capgrossos i grallers, es va oferir un pica-pica als clients i es van penjar cartolines anunciant els 24 premis del sorteig de la campanya "Festa Major al Mercat". I, finalment, arribem a les festes de Nadal d'enguany, en què el mercat es guarneix de nou amb llums, arbre, cintes... Els clients reben una postal de Nadal, loteria i un ambient acollidor. A més, fem recollida d'aliments i de joguines per a la beneficència.
L'Associació de Concessionaris fa 25 anys que existeix, però ha estat a partir de la reforma que s'ha reactivat i ha pres nova empenta. La posada en marxa del bar i del basar, portats per Rubricatus, l'eliminació de les parades buides i abandonades, la diversificació de l'oferta, l'obertura general a les tardes i la dignificació general de l'edifici han aconseguit que la clientela hagi pujat al voltant del 20%, i que s 'hagi renovat, ja que a la tarda la gran majoria de clients són gent jove, és a dir, clients per a molts anys. A més, els contactes entre l'Associació de Concessionaris i l'Ajuntament, propietari de l'edifici, són molt fluids i eficients. Ara, en un moment de crisi dels mercats tradicionals, assetjats per grans superfícies i canvis en els hàbits de consum dels clients, el Mercat Municipal del Prat tira endavant i veu el futur amb gran optimisme.
Associació de Concessionaris del Mercat Municipal
dijous, 2 gener, 2025 - 11:15
dimarts, 24 desembre, 2024 - 08:30
dilluns, 23 desembre, 2024 - 13:00