Esteu aquí

El Nadal arriba al Ribera amb propostes per a tots els públics

Manualitats, circ i l'aventura camarlenca us esperen al Centre Cívic

dijous, 23 desembre, 2021 - 15:00

S’apropen els dies més màgics de l’any i al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa estem encantades de convidar-vos a gaudir el Nadal amb nosaltres! 

Us convidem un any més a sumar-vos als clàssics nadalencs del Ribera, com ara el pessebre de l'artesà pratenc Josep Peraire, al que haureu de buscar la nova incorporació d'aquest any... Quin personatge serà? A més, el dimarts 28 us convidem a l'engrescador Bingo del Ribera, amb riures i regals molt especials, per tancar l'any amb molta alegria! I com és tradició, ens visitarà la Cartera Reial el dimecres 29, i el dilluns 3 de gener podreu participar de la lectura "Un conte de la nit de reis".

A més l'Harshafa i els seus ajudants, us proposen visitar la Fàbrica de regals del Ribera i participar de l'aventura camarlenca construint meduses amb material reciclat i d'altre de reutilitzat, així com compartint els vostres desitjos mediambientals a la xarxa dels desitjos que també trobareu en aquest màgic espai, immers en un fons marí d'allò més sostenible i original.

La sala escènica del Ribera s'omple de màgia, música i circ per les festes, amb tres propostes ben engrescadores per gaudir en família. El dijous 23 de desembre acollim "NIUS" del col·lectiu CreaMoviment: un espectacle interactiu per viure l'art amb els cinc sentits, dirigiat a nadons fins a 24 mesos. Per tancar l'any de forma festiva, el dijous 30 la veu, l'humor, la música, el clown i la poesia s'entrellacen en un espectacle sense text, cantat en set idiomes diferents: "SOPHIE" de La Troupe Malabo.  I per cel·lebrar que ses majestats d'Orient ens hauran deixat uns regals molt especials, presentem un teatre d'objectes, màgia i circ que ret homenatge als records de la infància i altres moments destacables de la vida: "LE FUMISTE" de la Cia. Don Davel

L'esperit "Fet a Mà" està sempre present al Ribera, i és per això que hem acompanyat a les aficionades a l'Scrap del territori un any més amb amb el projecte "Felicita la Veïna". La gent de la residencia Onze de Setembre, del centre de dia l’Onada així com les persones acompanyades pel projecte Antenes, han rebut unes postals ben originals fetes per voluntàries d’Scrapprat i dedicades per alumnes de les escoles Pepa Colomer i del Parc, que per segon any consecutiu han format part d’aquesta iniciativa solidària. A més, el dilluns 27 us convidem a un taller gratuït per crear un "Àlbum de records per Nadal", amb la tècnica Art Journal i l'acompanyament de l'artista @bymarestudio. Les places són limitades!

Finalment, us deixem amb la felicitació de L’Orquestra de Barri que, juntament amb el cor d'adults i l'ensemble de guitarres de l'Escola d'Arts en Viu, ens va regalar una tarda molt emocionant amb una cantata de nadales per la ciutat. 

Més informació i programació a: elprat.cat/nadal

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dimecres, 26 març, 2025 - 16:00

Presentació de la publicació Població i habitatge al Prat de Llobregat (1900-1965), resultat de la Beca Jaume Codina de Recerca d’Història Local, 2019

L’autor de la publicació és Joan Ignasi Salcedo i mostra l’evolució...

dimecres, 26 març, 2025 - 12:30

Cuina i cultures: un cicle per conèixer millor el món on vivim

Al llarg de tres sessions, el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa celebra...