dimarts, 26 juny, 2007 - 10:01
La ciutat gallega de Lugo va acollir el passat cap de setmana una nova edició de la Liga Nacional de Triatlón, on el Club Natació Prat va finalitzar en novena posició, i el seu millor triatleta, Richard Calle, va finalitzar quart de la general.
Els triatletes pratencs s'enfrontaven al repte de millorar la 10a posició de partida que li atorgava el darrer lloc inicial a Primera Divisió, un cop aconseguit l'ascens des de Segona l'any passat a Xixon.
Descens a Segona Divisió
Aquesta novena posició final suposa que el CN Prat haurà de tornar a la Segona Divisió, ja que baixen els dos darrers clubs de Primera.
Els deu triatletas del CN Prat, Richard Calle, Julio Cardo, Alberto Gómez, Víctor Dobaño, Oriol Giménez, Ruben Fernández, Joel Espina, Félix Pérez, Carlos López i Aitor Alexandre, van entrar dins el temps de tall.
A títol individual cal destacar el paper de Richard Calle, que va fer quart a la classificació final individual, superant els triatletes dels altres dos clubs catalans que competien a Primera, el CN Reus-Ploms i el CN Mataró, que a les postres van aconseguir la segona i tercera posicions finals, respectivament.
divendres, 28 març, 2025 - 13:15
dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45