divendres, 28 novembre, 2014 - 09:36
Aquest dijous s'ha inaugurat la nova incubadora de l'Agència Espacial Europea al campus de la Universitat Politècnica de Catalunya del Baix Llobregat, a Castelldefels. En aquest projecte hi col·laboren, entre altres administracions, els cinc ajuntaments del delta, entre els quals el Prat.
Es tracta del primer centre d'aquestes característiques de tot l'Estat, del qual es podran beneficiar emprenedors o empreses de recent creació o fins un màxim de 5 anys de vida que pretenguin desenvolupar productes o serveis, per a usos quotidians, sempre emprant tecnologia espacial.
La ubicació de la incubadora a prop del Prat pot servir com un pol d'atracció perquè alguna d'aquestes empreses s'instal·lin al nostre municipi.
De moment hi ha quatre empreses a la incubadora i l'objectiu és arribar a vuit a finals d'aquest any.
divendres, 7 febrer, 2025 - 12:15
dimarts, 21 gener, 2025 - 09:30
divendres, 20 desembre, 2024 - 13:15