Esteu aquí

El Prat, pel civisme

Els valors del respecte, la convivència, la participació i la solidaritat han de ser presents en qualsevol societat que aspiri a viure amb harmonia i qualitat de vida. Això és el civisme, una flor preciosa i delicada que entre tots hem de cuidar.

dissabte, 1 març, 2003 - 01:00

Posar els mecanismes per aconseguir una societat cada cop més cívica és una de les prioritats de l'Ajuntament i de les entitats que han signat el manifest El Prat pel civisme. Un centenar d'entitats i associacions, i més de 400 ciutadans a títol individual, ja han signat aquest manifest, al qual us podeu afegir, i que podeu llegir completament a través del web municipal (www.aj-elprat.es). A més, un ple municipal extraordinari va aprovar recentment la nova Ordenança municipal de civisme i convivència ciutadana, que també trobareu al web.

L'Ajuntament té en marxa des de fa anys el Programa de promoció cívica, adscrit a l'Àrea de Serveis a la Persona, que desenvolupa un conjunt d'activitats que pretenen estimular les actituds positives del civisme i de la tolerància per garantir una millor convivència social i ciutadana. El programa dóna suport a entitats mitjançant subvencions o iniciatives d'altre tipus, i posa en marxa campanyes com El Blat, l'estrella del Prat, adreçada als escolars de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 14:00

El Prat commemorarà el Dia de la Visibilitat Trans amb diverses accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat reafirma el seu compromís amb la diversitat i els drets del col·lectiu LGT...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...