Esteu aquí

El Prat s'adhereix a la Xarxa de Ciutats Refugi

Per donar acollida a persones refugiades que arriben a Europa fugint dels seus països d'origen

dimecres, 2 setembre, 2015 - 15:45

L'Ajuntament del Prat de Llobregat, compromès amb el projecte Ciutats Defensores dels Drets Humans, reacciona davant la greu crisi humanitària que comporta el desplaçament cap a Europa de milers i milers de persones de totes les edats, que fugen amb por i desesperació de les guerres, la persecució i el terror que pateixen en els seus països d'origen.

És per això que l'Ajuntament del Prat manifesta la seva voluntat d'adherir-se a la proposta de creació d'una Xarxa de Ciutats Refugi per tal d'acollir persones refugiades.

L'Ajuntament es compromet a treballar, de manera immediata, amb les entitats i institucions que participin en aquesta xarxa, per tal de donar acollida a aquestes persones que necessiten solucions urgents davant la dramàtica i insostenible situació que estan vivint.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat ...