dimecres, 2 setembre, 2015 - 15:45
L'Ajuntament del Prat de Llobregat, compromès amb el projecte Ciutats Defensores dels Drets Humans, reacciona davant la greu crisi humanitària que comporta el desplaçament cap a Europa de milers i milers de persones de totes les edats, que fugen amb por i desesperació de les guerres, la persecució i el terror que pateixen en els seus països d'origen.
És per això que l'Ajuntament del Prat manifesta la seva voluntat d'adherir-se a la proposta de creació d'una Xarxa de Ciutats Refugi per tal d'acollir persones refugiades.
L'Ajuntament es compromet a treballar, de manera immediata, amb les entitats i institucions que participin en aquesta xarxa, per tal de donar acollida a aquestes persones que necessiten solucions urgents davant la dramàtica i insostenible situació que estan vivint.
divendres, 4 abril, 2025 - 12:00
dijous, 3 abril, 2025 - 12:15
dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30