Esteu aquí

El pratenc Fèlix Pérez, bronze al Campionat d'Europa de Duatló

TEMES: Esports

Disputat a Edimburg (Escòcia).

dimarts, 19 juny, 2007 - 11:16

Fèlix Pérez, membre del Club Natació Prat i un dels bombers de la nostra ciutat que va participar als Jocs Mundials d'Adelaida (Austràlia), ha aoconseguit la medalla de bronze al Campionat d'Europa de Duatló en el grup d'edat de 25 a 29 anys, disputat a Edimburg (Escòcia) el dissabte 16 de juny.

Pérez, integrat a la Selecció Espanyola, va aconseguir, sota unes condicions climatològiques exigents de pluja i fred, un registre de 2 hores i un segon, després d'encadenar els 10.000 metres a peu inicials, quaranta quilómetres de ciclisme i els 5.000 metres a peu finals.
 
Triatló català

El mateix dissabte 16 de juny, el triatleta de CN Prat, Richard Calle, aconseguia la tercera posició absoluta a una nova prova del Circuit Català de Triatló, a Manresa. Calle, amb una exhibició al sector ciclista, tan sols va ser superat per l'olímpic Xavi Llovet i el guanyador absolut, l'internacional Francesc Godoy.
 
Per equips, el club pratenc va tornar a repetir, per quarta vegada consecutiva, la quarta posició.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...