Esteu aquí

El pratenc Josep Pérez Moya serà diputat al Congrés per ICV

En substitució de Laia Ortiz, que deixa la cambra perquè es presenta a les eleccions municipals de Barcelona

dilluns, 30 març, 2015 - 13:20

El pratenc Josep Pérez Moya serà diputat al Congrés per Iniciativa per Catalunya Verds. Ho serà en substitució de Laia Ortiz, que deixa la cambra per les eleccions municipals de Barcelona, on serà la número 3 a la formació "Barcelona en comú", liderada per Ada Colau.

Pérez Moya era el número 5 de la llista d'ICV per la demarcació de Barcelona a les Eleccions Generals del 2011. Prèviament havia estat tinent d'alcalde en diverses àrees a l'Ajuntament del Prat i director del Servei Català del Trànsit.

Amb ell, ja són dos els pratencs que ara són diputats al Congrés. L'altre és el portaveu del PP a l'Ajuntament del Prat, Antonio Gallego.
 

Compartir

Noticies relacionades

Ple municipal gener 2025

dijous, 30 gener, 2025 - 22:45

El Prat celebra el primer Ple municipal amb Alba Bou com a alcaldessa

El Ple del Prat d'avui, que ha estat el primer presidit per Alba Bou com a alcaldessa, ha estat també el de presa ...
Fermí Marimon

dijous, 30 gener, 2025 - 20:00

L’Ajuntament del Prat decreta un dia de dol oficial per la mort de Fermí Marimon, ànima del cinema Capri i fill predilecte de la ciutat

El plenari ha fet un minut de silenci en record del cineasta i de Maria José...
Rafael Duarte

divendres, 24 gener, 2025 - 14:45

Rafael Duarte Molina serà el tinent d’Alcaldia d’Urbanisme i Habitatge del Prat

El fins ara regidor de Policia Local assumeix també aquest càrrec en la nova...