Esteu aquí

El programa "D’aquí i d’allà" d'El Prat Ràdio, seleccionat com a referent del foment de la interculturalitat

L’espai radiofònic serà presentat a la jornada Ciutat educadora, ciutat connectada: el poder dels mitjans de comunicació, pel seu paper en el foment de la interculturalitat

dilluns, 28 gener, 2019 - 12:15

El programa "D’aquí i d’allà" de l'emissora municipal El Prat Ràdio (91.6 FM) serà un dels protagonistes de la jornada Ciutat educadora, ciutat connectada: el poder dels mitjans de comunicació, que celebrarà l’Associació Internacional de Ciutats Educadores (AICE) el pròxim 5 de febrer.

L’espai radiofònic està dedicat a la immigració i la diversitat cultural, i està presentat per pratencs i pratenques nascuts arreu del món. Ells i elles són els veritables protagonistes d’un espai pel qual han passat una trentena de persones col·laboradores així com un centenar de representants d’entitats de la ciutat.

Per compartir aquesta experiència, com a bon exemple per a altres ciutats educadores, la jornada comptarà amb la ponència compartida d’Imanol Crespo, director-gerent d'El Prat Comunicació i director d'El Prat Ràdio; Jesús Gómez, tècnic del programa municipal de Nova Ciutadania; i Julieta Romero, col·laboradora actual del programa.

El programa "D’aquí i d’allà" està impulsat pel departament municipal de Nova Ciutadania des de l’any 2007, amb l’emissió d’un programa mensual en dimarts de 19:15 a 20 h.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

dimecres, 2 abril, 2025 - 14:30

El Prat commemora el Dia Mundial de l'Autisme amb una jornada divulgativa

Avui, 2 d'abril, se celebra el Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme. Per commemorar aquesta data, el Prat ...