dimarts, 29 desembre, 2015 - 10:00
El Servei de Mediació Ciutadana i Comunitària, que depèn de l'Ajuntament del Prat, ha treballat durant l'any 2015 en 330 casos de conflictes de convivència, amb la participació d'unes 600 persones. La majoria de conflictes han estat de veïnatge (sorolls, animals domèstics...), familiars i d'ús de l'espai públic.
El servei també atén casos derivats de l'aplicació de l'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana. La majoria d'aquestes sancions es deriven d'un ús incorrecte de l'espai públic, i el servei facilita una alternativa responsable i reparadora a la multa, amb un compromís de millora.
Al servei, que és gratuït i es troba a les Cases d'en Puig, es poden dirigir tant persones com a entitats o col·lectius de la ciutat.
La mediació és un procés de la gestió de conflictes on les parts, amb l'acompanyament i ajuda de les persones mediadores, poden trobar mútuament respostes que els satisfacin i millorin la situació inicial.
De manera pacífica, imparcial i confi dencial, el Servei de Mediació pot intervenir en tots aquells conflictes que es produeixin en el nostre entorn personal, veïnal o comunitari més quotidià.
Com se sol·licita?
Només cal que ho demani una de les parts implicades en el conflicte. Es pot fer per telèfon (933 790 050, ext. 5600), personalment a les Cases d'en Puig (pl. Agricultura, 4) o per correu electrònic a mediacio@elprat.cat
dimecres, 27 novembre, 2024 - 15:45
dimecres, 27 novembre, 2024 - 12:15
divendres, 22 novembre, 2024 - 12:30