Esteu aquí

El Servei Itinerant d’Atenció a les Persones del Síndic de Greuges recull les queixes o consultes del Prat

Una trentena de persones van utilitzar aquest servei dimarts al Cèntric Espai Cultural

dijous, 14 juliol, 2011 - 15:30

Des de l’oficina del Síndic de Greuges s’informa que des de que es van anunciar les retallades, les queixes ciutadanes respecte a la sanitat i l’educació públiques han augmentat, i que si  es manté el nivell de quantitat i contingut d’aquestes reclamacions, l’informe del Síndic del 2011 reflectirà aquest malestar ciutadà. Altres queixes de la ciutadania del Prat van ser referents a contaminació acústica i al servei que proporciones empreses de subministrament.

El Síndic triga entre 3 i 6 mesos en elaborar una resposta a la reclamació, tot i que les administracions estan obligades a facilitar al Síndic la informació que aquest li demana en un breu període de temps, aquests terminis sempre s’allarguen. El Síndic també pot actuar d’ofici

La visita de l’equip del Síndic al Prat s’emmarca dins la iniciativa el Servei d’Atenció a les Persones itinerant amb la que el Síndic es desplaça als municipis catalans per atendre la ciutadania. En total es van atendre una trentena de persones, 22 de les quals van ser queixes i 7 consultes d’assessoria.

Tota la informació relativa al Síndic es pot trobar a la seva pàgina web www.sindic.cat i al telèfon 900 124 124.

Compartir

Noticies relacionades