dijous, 30 abril, 2020 - 08:30
L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.
Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.
Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.
Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.
divendres, 22 novembre, 2024 - 12:30
divendres, 22 novembre, 2024 - 09:30
dimarts, 19 novembre, 2024 - 11:30