Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat, actiu telemàticament

En una setmana ha rebut més de 50 consultes, la majoria relacionades amb anul·lacions de reserves diverses

dijous, 30 abril, 2020 - 08:30

L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.

Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.

Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.

Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 desembre, 2024 - 13:15

Balanç positiu de la col·laboració entre l’Ajuntament del Prat i l’Escola Europea de Short Sea Shipping del Port de Barcelona

El conveni pretén enfortir la cooperació entre els sectors públic i privat...

divendres, 20 desembre, 2024 - 11:15

Tornen les Sales d’Estudi en període d'exàmens

El servei complementa l’horari habitual de la biblioteca

dijous, 19 desembre, 2024 - 13:45

ACTUALITZACIÓ I MANTENIMENT DE LA INFORMACIÓ REFERENT ALS PAE de l’AMB

Des de l’Agència Metropolitana de Desenvolupament Econòmic de l’AMB, amb col·laboració dels municipis metropolitans, est...