Esteu aquí

El Servei Públic de Consum del Prat, actiu telemàticament

En una setmana ha rebut més de 50 consultes, la majoria relacionades amb anul·lacions de reserves diverses

dijous, 30 abril, 2020 - 08:30

L’actual crisi sanitària a causa de la COVID-19 també s’ha convertit en una crisi de consum. Viatges, hotels, transport, subministraments, devolucions de productes, cursos, espectacles… Les persones consumidores han vist com s’han anul·lat moltes reserves i com això afecta la seva economia. Només durant la darrera setmana s’han atès, via correu electrònic, més de 50 consultes, pràcticament totes relacionades amb anul·lacions de reserves de diferent tipus.

Degut a la pròrroga de l’Estat d’Alarma, el Servei Públic de Consum està tancat pel que respecta a l’atenció presencial, però el personal treballa des de casa. Qualsevol consulta es pot enviar a omic@elprat.cat.

Les reclamacions, queixes i denúncies, temporalment, només es pot tramitar online. La forma de tramitació telemàtica es pot consultar a l’enllaç següent.

Des del Servei Públic de Consum hem dissenyat una presentació que resumeix alguns dels temes que més afecten a les persones consumidores.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 abril, 2025 - 13:15

Instrumentación Analítica – INSTRU, guardonada amb l'Accèssit de Formació i Ocupació als VIII Premis Nacionals PIME de l’Any 2024

L'empresa del Prat de Llobregat és reconeguda pel seu compromís amb la...

divendres, 4 abril, 2025 - 12:00

S’obren les inscripcions per fer ús del servei de canguratge municipal durant les vacances de Setmana Santa

El servei canvia d’emplaçament i es durà a terme a l’escola Joan Maragall (c....

divendres, 4 abril, 2025 - 11:00

L’Ajuntament del Prat alerta d’un intent d’estafa als comerços: els truquen per demanar-los que paguin la taxa comercial a través de Bizum

L’Ajuntament recorda que no es girarà cap rebut fins al setembre i que no es...