dimarts, 15 març, 2022 - 08:00
Com cada any, el Servei Públic de Consum, edita la memòria de l'exercici anterior. Coindint amb el Dia Mundial de les Persones consumidores, fem difusió de la infografia de la imatge, resum de les dades de 2021. Durant aquest període, el Servei Públic de Consum de l'Ajuntament del Prat de LLobregat, ha fet un total de 1.985 atencions.
Les reclamacions suposen un 29,1% del total de les atencions. Del total de reclamacions (577) un 63,8% es va resoldre amb un acord entre la persona consumidora i l’empresa reclamada. Algunes particularitats a assenyalar són que les reclamacions relacionades amb el sector elèctric han augmentat respecte l’any anterior, degut a un problema de facturació que ha afectat a tot l’Estat. Les atencions referents a telefonia i transport aeri són similars a altres anys, sense comptar l’any 2020 que, en el context de la pandèmia, les dades van variar en comparació a altres exercicis. Les consultes i reclamacions sobre anul·lacions de viatges sí que experimenten un lleuger augment. En aquest àmbit, s'observa, encara, la problemàtica relacionada amb la COVID-19.
Un aspecte molt ben valorat del Servei, és l'atenció pesonalitzada i presencial. L'atenció presencial (1147 atencions) ha suposat el 57,8 % del total d'atencions. L'accès al Servei Públic de Consum es pot fer mitjançant cita prèvia on line.
Aprofitem per compartir la Campanya 2022 que amb motiu del Dia Mundial de les persones consumidores, ha fet la Diputació de Barcelona
dimarts, 19 novembre, 2024 - 11:30
dilluns, 18 novembre, 2024 - 14:45
dilluns, 18 novembre, 2024 - 14:45