Esteu aquí

El sospitós de provocar els darrers incendis, detingut de nou

Una nova acció de la Policia Local ha provocat que l’home s’entregués als cossos de seguretat després d’haver trobat més indicis de les seves actuacions.

Imatge d'arxiu de la policia local del Prat de Llobregat.

divendres, 12 agost, 2022 - 13:15

La Policia Local, en coordinació amb els Mossos d’Esquadra, ha facilitat que el sospitós s’entregués a les autoritats en trobar més indicis que l’incriminaven com a autor dels incendis de contenidors al nucli de la ciutat i d’una parcel·la de terrenys molt a prop del parc Nou. Aquesta mateixa persona ja va ser detinguda durant el mes de juliol, però el jutge va decidir deixar-lo en llibertat. Ara per ara, ja resta a la presó provisional i sense fiança a l’espera de la celebració del judici.

Noves accions de prevenció d’incendis

L’Ajuntament del Prat està treballant en noves solucions per evitar que terrenys de zones urbanes potencialment perillosos cremin davant els avisos i estats d’alerta que s’estan produint durant l’estiu. Així doncs, pròximament es realitzaran cremes prescrites amb col·laboració amb Bombers de la Generalitat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 25 març, 2025 - 10:30

Tots els comerços del Prat podran gaudir de la bonificació de la taxa de residus per reciclar

Seguint indicacions de l’alcaldessa, el govern municipal proposarà al plenari...

dijous, 20 març, 2025 - 13:30

L’Ajuntament comença un procés participatiu per continuar amb la redacció del Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible

Durant les pròximes setmanes es realitzaran diferents trobades i tallers per...

dijous, 6 març, 2025 - 15:15

Una educadora ambiental explicarà com arriben i viuen els flamecs al seu pas pel Delta

Cada diumenge, una educadora ambiental donarà informació als visitants sobre...