Esteu aquí

El Voluntariat per la llengua del Prat, al Sant Jordi de Barcelona

Dues voluntàries lingüístiques del CNL El Prat van participar al Canal Voluntariat per la llengua.

dijous, 24 abril, 2008 - 11:00

La Secretaria de Política Lingüística va ser present al passeig de Gràcia, davant el Palau Robert, amb una activitat relacionada amb el programa Voluntariat per la llengua. En un escenari-plató de televisió es va dur a terme durant deu hores, ininterrompudament, un programa magazine conduït per dos presentadors, que va reunir personatges del món de la literatura, els mitjans de comunicació, l’esport, la política, la moda, el cinema, la música, la cuina, etc.

Hi van participar, entre d’altres, el grup de teatre Dagoll Dagom, l’escriptor Màrius Serra, la cuinera Ada Parellada, l’actor Jordi Bosch, la meteoròloga Mònica López, etc., que, a banda de presentar els seus projectes personals, van parlar també del programa Voluntariat per la llengua per fer-ne difusió.

El CNL El Prat va participar en aquesta activitat en els dos tallers de cuina que es van fer al llarg del dia. Al matí, la Hind El Abbassi va fer-nos una amanida de remolatxa típica del Marroc, amb el suport de la cuinera Ada Parellada. A la tarda, la Teresa Kenchau ens va ensenyar a cuinar el cebiche, un plat típic del Perú, amb la cuinera Marta Carnicero.

Mentre cuinaven i ens oferien un tast de la gastronomia del seu lloc d’origen, van aprofitar per parlar de l’experiència que suposa per a elles formar part del programa Voluntariat per la llengua, que els ha donat l’oportunitat de practicar el català amb les seves parelles lingüístiques, la Roser Molinero i la Teresa Rof, que també són ciutadanes del Prat.

Els continguts de la programació van ser retransmesos per diversos mitjans de comunicació, tant en directe com en diferit.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 14:00

El Prat commemorarà el Dia de la Visibilitat Trans amb diverses accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat reafirma el seu compromís amb la diversitat i els drets del col·lectiu LGT...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...