dimarts, 9 juny, 2020 - 09:15
El Servei de Mediació Ciutadana i Comunitària i el Servei de Bon Veïnatge i Convivència, un cop el Prat ha passat a la fase 2 de la desescalada del confinament, ofereixen de nou acompanyament i assessorament de forma presencial a les Cases d'en Puig. No obstant, l'atenció presencial només es farà en els casos en què sigui indispensable i sempre amb cita prèvia.
Per demanar cita prèvia, així com realitzar consultes, cal posar-se en contacte amb els serveis a través dels correus electrònics mediacio@elprat.cat i bonveinatge@elprat.cat, o també a través del telèfon 93 379 00 50 (ext. 5600 i 5900).
Per a l’atenció presencial es prioritzaran aquelles que siguin estrictament necessàries i s’haurà de demanar cita prèvia amb el servei corresponent per tal de poder garantir totes les mesures de seguretat i d’higiene corresponents.
A més, les dues Agents per a la Convivència també han tornat atendre la ciutadania a peu de carrer als principals indrets de la ciutat, especialment a la plaça de Catalunya, per tal de desenvolupar la seva tasca d’assessorament socioeducatiu, així com informar sobre la desescalada, el funcionament del serveis bàsics del municipi i l’ordenança de convivència i civisme, entre altres.
Durant el període de confinament, tots dos serveis han atès gairebé 200 persones. Per una banda, el Servei de Mediació ha centrat la seva atenció a casos en els quals ja s’estaven realitzant processos de mediació i n’ha atès de nous. En total, s’han realitzat prop de 100 atencions als pratencs i pratenques.
D’altra banda, el Servei de Bon Veïnatge ha continuat el seguiment a les comunitats de veïns i veïnes amb les quals estava intervenint abans del confinament i, a més a més, s’ha posat en contacte amb tota la resta de comunitats amb qui ha treballat durant l’any i mig que existeix el servei. L’objectiu ha estat detectar les necessitats dels veïns i veïnes així com realitzar acompanyament psicosocial per l’emergència sanitària. D’aquesta manera, durant el confinament s’han atès 90 comunitats veïnals i 95 persones.
Tots dos serveis han treballat activament durant la fase de confinament i la conseqüent desescalada a través de materials de sensibilització i divulgatius, com ara notícies, per donar informació concreta sobre els usos i normatives a les comunitats de veïns i veïnes així com l’espai públic.
dilluns, 18 novembre, 2024 - 14:45
dilluns, 18 novembre, 2024 - 14:45
divendres, 15 novembre, 2024 - 12:15