Esteu aquí

Es posen en marxa tres noves àrees de jocs infantils

El control del bon estat de l’espai va a càrrec d'un equip del Departament de Manteniment i Serveis Urbans de l’Ajuntament.

dijous, 27 agost, 2009 - 15:30

El Prat compta des d’aquest estiu amb tres nous espais d’esbarjo infantil. Es tracta dels Jardins dels Germans Lumiere (al costat de Cal Gana), de la plaça del Centre d’Educació Infantil i Primària Jaume Balmes (Sant Cosme) i dels Jardins de Mercè Rodoreda (Casc Antic), on s’ha ampliat l’espai destinat per aquesta finalitat.

Aquestes noves àrees compten amb moderns elements de joc que conviuen amb els clàssics gronxadors i els tobogans. La conservació de l’equipament, del bon estat dels elements i de la neteja de la terra de l’espai, va a càrrec d’un equip del Departament de Manteniment i Serveis Urbans de l’Ajuntament.

Amb aquestes tres noves zones de joc, la ciutat ja compta amb una quarantena d’àrees d’ús ciutadà d’aquest tipus.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 març, 2025 - 15:15

Una educadora ambiental explicarà com arriben i viuen els flamecs al seu pas pel Delta

Cada diumenge, una educadora ambiental donarà informació als visitants sobre...
N17

dijous, 6 març, 2025 - 12:45

Els nitbusos del Prat (l'N17, l'N18 i l'N19) activen el servei de parades intermèdies a demanda

Ja és possible sol·licitar que l’autobús s’aturi al punt desitjat dins el...
Volsconeixer

dimecres, 5 març, 2025 - 13:00

Noves propostes ambientals dins el cicle d’activitats ‘Vols conèixer?’

Activitats per conèixer els ocells o el cicle de la vida de les papallones,...