Esteu aquí

Èxit de participació en els tallers d’estiu de la gent gran

dimecres, 2 agost, 2023 - 09:30

El passat 27 de juliol van finalitzar els tallers d’estiu del Programa de Lleure de la Gent Gran. Enguany, els tallers han estat un èxit i en total han participat 69 usuàries i usuaris.

Es van realitzar quatre tallers setmanals, tots ells al Casal Municipal de la Gent Gran El Remolar. Les propostes que es van dur a terme van ser: activitat física, balls en línia i dos grups de memòria.

L’objectiu d’aquestes activitats va ser donar continuïtat a la programació del curs amb un format reduït, responent a les necessitats de les persones usuàries.

Els tallers de mobilitat i d’estimulació cognitiva són fonamentals per mantenir l’envelliment actiu de la gent gran i per això són fonamentals al Programa de lleure de la ciutat.

Horaris d’estiu del serveis de la gent gran

  • Punt de la Gent Gran - tancat de l’1 fins el 31 d’agost
  • Centre Municipal de Gent Gran El Remolar - tancat de l’1 fins el 31 d’agost
  • Cases d'en Puig edifici annex -  Durant el mes d'agost, s'obrirà en cas d'alerta per onada de calor com a refugi climàtic: de dilluns a divendres, de 15 a 20 h. Caps de setmana, de 10 a 20 h

Podeu consultar la resta d’horaris d’estiu dels d’equipaments municipals al següent enllaç.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 21 març, 2025 - 09:30

La jornada “I després de l’ESO, què?” mostra el ventall d’opcions disponibles en acabar els estudis obligatoris

La sessió va orientar les famílies sobre el paper que han d’assumir en la...

dijous, 20 març, 2025 - 19:15

En marxa els preparatius de la Diada de Sant Jordi al Prat

Les llibreries, les floristeries, les entitats de cultura popular i el Prat...