Esteu aquí

Intensitat i descoberta amb Tori Sparks i Lenacay

dilluns, 24 novembre, 2014 - 12:15

Dissabte teníem un cartell doble que prometia. Al concert de Lenacay se sumava la Tori Sparks que venia a presentar-nos El Mar, el seu nou disc amb el Trio Calamento.

La nit començava amb la Tori Sparks i la seva banda que van anar desgranant, tema a tema aquest nou treball en què temes propis i versions de grans clàssics s’entremesclen. Però hi ha molts més creuaments en la proposta de Tori Sparks, igual et canta per algun palo flamenc que es llença al country o al blues, igual et parla en castellà de Nashville que et deixa anar alguna frase en anglès, en un moment et canta des de la calma i de cop desplega una força i una passió impressionants. I entre totes aquestes coordenades sempre hi ha una intensitat i autenticitat que converteixen el seu concert en una petita joia, en una gran descoberta.

Els Lenacay venien motivats de casa. Fa dos mesos vam haver de suspendre el seu concert a la Festa Major per una pluja intensa i tot i no ser al Fondo d’en Peixo ni ser en Festa Major van venir amb l’energia que els caracteritza, disposats a donar-ho tot. I és que l’entrega de la banda, sobretot de la cantant fa que t’arrenquis a ballar quasi sense adonar-te’n. Ens van presentar els temes del seu darrer treball Yerel en què els sons electrònics, els palos flamencs es barregen per acostar-nos ritmes desenfadats i frescos que t’omplen de vitalitat. Molta gent tenia l’assignatura pendent de descobrir Lenacay i l’ambient i la festa van acompanyar el seu concert en què el ball, els sons més electrònics i la força del mestissatge van omplir La Capsa.

Tori Sparks + Lenacay

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dimecres, 26 març, 2025 - 16:00

Presentació de la publicació Població i habitatge al Prat de Llobregat (1900-1965), resultat de la Beca Jaume Codina de Recerca d’Història Local, 2019

L’autor de la publicació és Joan Ignasi Salcedo i mostra l’evolució...

dimecres, 26 març, 2025 - 12:30

Cuina i cultures: un cicle per conèixer millor el món on vivim

Al llarg de tres sessions, el centre cívic Sant Jordi - Ribera Baixa celebra...