Esteu aquí

Interns en règim semiobert recuperaran espais naturals del Prat

L'Ajuntament signa un acrod amb el Centre d'Inicaitives per a la Reinserció de la Generalitat

dimecres, 19 octubre, 2011 - 14:30

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i el director del Centre d’Iniciatives per a la Reinserció (CIRE), Josep M. Faura, han signat avui un conveni de col·laboració per tal que interns en règim semiobert facin tasques de manteniment i millora de diferents espais naturals del Prat. La iniciativa té el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat.

Una brigada de 8 peons i un encarregat d’obra treballarà durant sis mesos (d'octubre a març) realitzant segues, esporgues, plantacions, neteges i desbrossat, així com el manteniment de tancaments i senyalització.

La finalitat d’aquest conveni és mantenir i millorar els espais naturals i periurbans del Prat i, alhora, promoure la inserció laboral de les persones sotmeses a mesures penals.

L'Ajuntament ve signant aquest tipus de convenis amb el CIRE des de 2008, amb uns resultats força satisfactoris.

El CIRE és l’empresa pública del Departament de Justícia dedicada a la reinserció de persones privades de llibertat, mitjançant la formació en oficis i el treball productiu. Els serveis exteriors del CIRE estan formats per brigades d’interns propers a la finalització de la seva condemna que treballen en neteja forestal, prevenció d’incendis, pintura, trallats o reformes, entre d’altres.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 maig, 2025 - 14:00

El MNAC gestionarà la Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, que obrirà l’any vinent

La Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, al Delta del Llobregat,...
Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...