Esteu aquí

La 38a Cursa Popular del Prat es correrà el diumenge 7 d'octubre

Inscripcions obertes fins al 3 d'octubre

divendres, 21 setembre, 2018 - 09:45

El proper diumenge 7 d’octubre se celebrarà la 38a edició de la Cursa Popular del Prat, que els darrers anys es corria en plena Festa Major. 

Enguany es podrà participar en curses de 10 km (adults) i de 3 km, 1.500 m i 400 m (infants). Les curses tindran sortida i arribada a CEM Sagnier i es desenvoluparan pels carrers de la ciutat.

Les inscripcions estaran obertes fins el proper dimecres 3 d’octubre amb un preu d’inscripció de 5 €s per la cursa de 10 km i inscripció gratuïta per a les infantils. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...