La tallerista Ana García durant la dinamització d'una de les activitats.
dilluns, 17 desembre, 2018 - 14:15
En el marc de la campanya 'Tracta’m bé' per la bona cura a la gent gran, aquest curs es continua amb la sensibilització a les diferents escoles del municipi amb la campanya 'Aules amb tracte'.
El curs passat van participar-hi 6 escoles de primària del Prat. Prop de 350 nens i nenes de 5è i 6è van realitzar l’activitat 'Contes per fer-se gran' i 100 alumnes de 3r i 4t van rebre la visita de persones grans a la seva aula en l’activitat 'Un dia vaig ser petit, molt petit'. Les sessions van ser molt interessants i emotives, ja que els infants mostren una gran sensibilitat i respecte cap a les persones grans i empatitzen amb les dificultats que se’ls presenten pel fet d’envellir.
La campanya està dinamitzada per membres del servei municipal d’Acció Social i el suport de la tallerista Ana García de l'associació lúdica Els Bitxos. Aquesta campanya es troba a l’abast de totes les escoles que ho demanin al Catàleg d’Activitats d’Educació.
dilluns, 17 febrer, 2025 - 14:30
dilluns, 17 febrer, 2025 - 09:00
divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45