Esteu aquí

La campanya Quina gran compra! promou el comerç de proximitat dels municipis del delta

Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i el Prat tornen a compartir una iniciativa de promoció comercial per incentivar les compres nadalenques als respectius entorns urbans

La tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació del Prat, Marta Mayordomo (primera per l'esquerra) amb la resta de representants municipals.

dimecres, 22 novembre, 2017 - 12:00

Els ajuntaments de Sant Boi, Viladecans, Gavà, Castelldefels i el Prat han presentat  la campanya de promoció del comerç de proximitat Quina gran compra!. La iniciativa posa de relleu els valors del comerç local mitjançant la marca comuna UrbanShopping.  

Aquesta iniciativa es va dur a terme per primer cop l'any passat amb el suport de la Diputació de Barcelona. Enguany, els cinc ajuntaments impulsen nova una campanya conjunta per incentivar les compres nadalenques al comerç de proximitat dels respectius entorns, tot apostant per una marca comuna que visibilitza el delta del Llobregat com un sistema territorial de comerç urbà. 

Un pla estratègic per al comerç del Delta

Durant l'acte de presentació de la campanya, els municipis han anunciat la pròxima signatura d'un conveni de col·laboració amb la Diputació de Barcelona per elaborar un pla estratègic del comerç de la zona Delta i la realització d'un estudi per conèixer en profunditat la realitat comercial del territori.

Quina gran compra!

La campanya 'Quina gran compra!' va arrencar ahir 21 de novembre i s’allargarà fins al 7 de gener. El lema d'enguany és "Urbanshopping. El comerç petit no té res de petit'" Es vol transmetre la idea que el petit comerç no té res de petit perquè la suma de molts esforços que el caracteritza configura una gran oferta comercial. 

La tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació del Prat, Marta Mayordomo, ha assenyalat que "quan defensem el petit comerç dels nostres municipis, que no té res de petit, estem defensant en realitat un nou model de ciutat que es fonamenta en la proximitat a les necessitats de la ciutadania".

Les accions de la campanya

La campanya, dissenyada per l'agència de comunicació E2S, té imatges específiques per als diferents segments comercials (com ara l'equipament de la llar, la roba i els complements, l'alimentació, les joguines...) i es posa en marxa en múltiples formats i canals: publicitat exterior, retolació d'autobusos interurbans (línies L79, L81 i L97), falques radiofòniques (RAC1), publicitat en premsa escrita (La Vanguardia) i testimonis de clients de comerç de proximitat de cada municipi a les xarxes socials. A banda de les accions de comunicació conjuntes, hi ha previstes accions específiques a cadascuna de les ciutats participants.

Compartir

Noticies relacionades