Esteu aquí

La Copa Europea de Patí de Vela, aquest cap de setmana al Prat

TEMES: Esports

Serà un espectacle molt atractiu per observar des de la platja

divendres, 10 octubre, 2014 - 09:54

El Centre Municipal de Vela del Prat i les aigües del nostre litoral acolliran els dies 10, 11 i 12 d'octubre la Copa Europea de Patí de Vela, un tipus d'embarcació molt popular a casa nostra, també coneguda com a patí català.

Hi participaran uns 80 competidors/es en la classe Patí de Vela i uns 30 en Patí Júnior. A més dels catalans, comptarem amb participants d’Holanda, Bèlgica, Alemanya, França i de tota la península.

La regata tindrà lloc en aigües del Prat, davant del Centre Municipal de Vela i de la platja, des d’on sortiran les embarcacions. L’espectacle està garantit per a tothom que s'hi acosti.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...