Esteu aquí

La Lliçó Inaugural dóna el tret de sortida al curs escolar

Itziar González és l'encarregada de la ponència: Espais cooperatius per a la transformació de la ciutat. Es podrà seguir en directe per elprat.tv

dimecres, 28 agost, 2019 - 11:30

El  5 de setembre, al Cèntric Espai Cultural, tindrà lloc la Lliçó Inaugural 2019 - 2020. Un espai de retrobament i reconeixement de la comunitat educativa de la ciutat.

Enguany, Itziar González, arquitecta, ex-regidora del districte de Ciutat Vella de Barcelona, activista urbana, impulsora del Parlament Ciutadà, fundadora de l'Institut Cartogràfic de la Revolta i autora del llibre Revoltes, serà l’encarregada de la ponència, que es desenvoluparà sota el nom de “Espais cooperatius per a la transformació de la ciutat”.

En la segona part de l'acte, com ja és tradicional, es realitzarà el reconeixement al professorat amb 25 anys de docència a la ciutat i a l’alumnat que va obtenir les millors qualificacions acadèmiques de l'etapa postobligatòria del municipi al curs anterior. L’accés a la lliçó és amb invitació, condicionat a l'aforament de l'auditori.

Podeu seguir l'acte en directe a través de www.elprat.tv

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...

dimarts, 25 març, 2025 - 13:15

Fixades les jornades de portes obertes dels ensenyaments postobligatoris

Se celebraran del 26 de març al 16 de maig