Esteu aquí

La Policia Local comença un control intensiu dels sorolls al carrer

Amb especial atenció a motos i ciclomotors i als grups de gent, sobre tot de nit.

dimarts, 17 juny, 2008 - 10:30

Diversos estudis i enquestes assenyalen que el soroll de les motos i dels ciclomotors, especialment durant la nit, origina més molèsties que altres tipus de vehicles.

En aquests vehicles, l’origen del soroll no és tant el motor, sinó la forma de conduir-los i l’estat dels tubs d’escapament i dels silenciadors. Amb silenciadors eficients i en bon estat, i amb una conducció en un règim suau de revolucions, les motos i els ciclomotors no originen més molèsties que la resta de vehicles.

Des del dilluns dia 16 de juny, la Policia Local del Prat fa una campanya intensiva sobre el control del soroll en els vehicles, amb l'objectiu de controlar els nivells de soroll que produeixen i sensibilitzar els i les conductores sobre la problemàtica i repercussions del defectuós funcionament dels tubs d’escapament i dels silenciadors.

Els vehicles que incompleixen aquest precepte són denunciats i, si el soroll és molt elevat, també són immobilitzats.

A banda dels vehicles de dues rodes, també es controlen les possibles infraccions que puguin cometre tant els turismes com els camions.

De la mateixa manera, durant aquesta campanya es controla el soroll produït per la concentració de persones a la via pública en horari principalment nocturn i les molèsties que puguin provocar els locals d’oci.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dijous, 27 març, 2025 - 14:00

El Prat commemorarà el Dia de la Visibilitat Trans amb diverses accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat reafirma el seu compromís amb la diversitat i els drets del col·lectiu LGT...

dijous, 27 març, 2025 - 12:45

El Consell d’Infants i el Consell d’Adolescents recorren la ciutat per fer la seva aportació al Pla de Mobilitat Urbana i Sostenible del Prat

La marxa exploratòria, que s’emmarca en el procés participatiu previ a la...