Esteu aquí

La Policia Local posa en servei una oficina mòbil de recollida de denúncies

Aquest nou servei s'adreça a les persones que tenen dificultats per desplaçar-se a la comissaria del c. Riu Llobregat

L'inspector en cap de la Policia Local, Ramon Dosaigues, i el tinent d'alcalde de Seguretat Ciutadana, Joaquim Bartolomé, durant la presentació de la unitat mòbil.

L'inspector en cap de la Policia Local, Ramon Dosaigues, i el tinent d'alcalde de Seguretat Ciutadana, Joaquim Bartolomé, durant la presentació de la unitat mòbil.

divendres, 16 setembre, 2016 - 13:45

La Policia Local del Prat ha posat en servei una oficina mòbil de recollida de denúncies. Es tracta d'una furgoneta equipada amb la tecnologia necessària per tramitar-hi denúncies, amb la mateixa validesa que les que es presenten a la comissaria del c / Riu Llobregat, 2-4.

Aquest nou servei està pensat únicament per a persones que tenen dificultats per traslladar-se a comissaria, ja sigui per la seva edat avançada, dificultats de mobilitat o bé perquè són comerciants que no poden abandonar el seu establiment. En aquests casos -i només en aquests casos- la furgoneta es desplaça a on estan aquestes persones i es formalitza allà la denúncia. Els qui no compleixin aquests requisits i puguin desplaçar-se sense problemes seran informats de la necessitat de personar-se en comissaria.

Cinc tipus de denúncies

L'oficina mòbil atén cinc tipus de denúncies, en els quals la Policia Local té competències: furts, robatoris a l'interior de vehicles, robatoris de vehicles, pèrdues de documents i danys materials.

A grans esdeveniments

L'oficina mòbil també estarà present en esdeveniments amb gran acumulació de persones (Fira Avícola, concerts de Festa Major, etc.). En aquests casos sí que atendrà qualsevol persona que es trobi en el lloc i vulgui formalitzar una denúncia.

Compartir

Noticies relacionades

Ple municipal gener 2025

dijous, 30 gener, 2025 - 22:45

El Prat celebra el primer Ple municipal amb Alba Bou com a alcaldessa

El Ple del Prat d'avui, que ha estat el primer presidit per Alba Bou com a alcaldessa, ha estat també el de presa ...
Fermí Marimon

dijous, 30 gener, 2025 - 20:00

L’Ajuntament del Prat decreta un dia de dol oficial per la mort de Fermí Marimon, ànima del cinema Capri i fill predilecte de la ciutat

El plenari ha fet un minut de silenci en record del cineasta i de Maria José...
Rafael Duarte

divendres, 24 gener, 2025 - 14:45

Rafael Duarte Molina serà el tinent d’Alcaldia d’Urbanisme i Habitatge del Prat

El fins ara regidor de Policia Local assumeix també aquest càrrec en la nova...