Esteu aquí

La pratenca Sara Gómez, campiona d'Espanya d'atletisme

TEMES: Esports

A la prova del triple salt en categoria júnior.

dilluns, 16 febrer, 2009 - 14:43

Després de guanyar la medalla d'or en el Campionat de Catalunya Júnior ara fa dues setmanes, l'atleta local del Pratenc A A Sara Gómez s'ha proclamat ara Campiona d'Espanya Júnior de Pista Coberta a la prova del triple salt, amb un millor salt d'11,71 metres, millorant d'aquesta manera la seva millor marca personal en pista coberta i assolint la seva primera medalla d'or a nivell espanyol.

El Campionat d'Espanya Júnior de Pista Coberta s'ha celebrat a Sant Sebastià (País Basc) aquest cap de setmana. En aquest campionat, Sara Gómez també ha participat a la prova del salt de llargada, on ha estat novena, amb una marca de 5,00 metres.

D'aquesta manera, Sara Gómez tanca una excel·lent temporada de pista coberta, amb les victòries en el Campionat de Catalunya i en el Campionat d'Espanya a la prova del triple salt de la categoria júnior, demostrant que és la millor triplista júnior del moment tant a nivell català com espanyol.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...

dimarts, 4 febrer, 2025 - 11:45

Miguel Montero Lara, campió de Catalunya del quadre 47/2 de 3a divisió

El president del Club Billar Prat, que s’ha proclamat campió després d...

divendres, 31 gener, 2025 - 14:30

Més de 650 alumnes participen en les 3es jornades de Colpbol organitzades per l’Institut Les Salines

Es tracta d’un joc col·lectiu que fomenta la màxima participació de tots els...