Esteu aquí

La Taula LGTBIQ+ comença a preparar les commemoracions del Dia contra la LGTBIfòbia i el Dia de l’Alliberament LGTBI

divendres, 6 maig, 2022 - 13:30

El passat dimarts 3 de maig  es va realitzar a les Cases d’en Puig, la tercera Taula LGTBIQ+ del Prat. Una trobada presencial, que configurava un espai segur, confidencial  i d’escolta, on van participar quasi una vintena de persones tant a nivell individual com en representació de diferents col·lectius i entitats de la ciutat.

La sessió, que va ser molt activa i participativa, es va iniciar amb la calendarització dels dies i diades internacionals LGTBI que es commemoraran a la ciutat properament, com són el 17 de maig, Dia contra la LGTBIfòbia i el 28 de juny, Dia de l’Alliberament LGTBI.

La trobada es va dividir en dues parts. Per una banda, una reflexió sobre les activitats, tallers, línies de treball que s’han dut a terme al llarg d’aquest any.

Per l’altre, es va dur a terme una dinàmica participativa per recollir les propostes a realitzar de cara al 17M i el 28J. Les propostes que es van recollir van ser molt variades i entre elles destaquen: realitzar un espectacle artístic, dur a terme una sessió de música amb DJ i el desig de poder fer una carrossa simbòlica pròpia dels gran actes del col·lectiu a altres ciutats amb més població.

#OrgullPrat

Com a novetat aquest any és vol celebrar per primera vegada “Orgull Prat”. Una jornada lúdica que vol visibilitzar el Dia de l’Alliberament amb diverses propostes que estaran centrades a La Capsa el proper dia 2 de juliol.

Voleu participar?

Si voleu participar contacteu amb el Programa Municipal de Feminisme i LGTBI a les Cases d’en Puig, a través del correu LGBTI@elprat.cat o trucant per telèfon al 93 379 00 50, ext. 5600.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 abril, 2025 - 08:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents, tema central de la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment se celebrarà el dissabte 26 d’abril a l’Institut Escola Pepa...

divendres, 11 abril, 2025 - 13:30

El Prat reforça el seu compromís amb la cultura de pau

El passat dimarts, 25 de març, les Cases d’en Puig van acollir una trobada clau per al reforç de la convivència i la cultura de la Pau a la nostra ciuta...