divendres, 20 setembre, 2013 - 11:30
Dissabte tindrà lloc al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa la desena edició de la Trobada de Dones del Prat, amb totes les places ja ocupades.
La jornada començarà a les 10 del matí amb la conferència inaugural "Les dones al capdavant de la innovació social", a càrrec de Dolors Reig. Tot seguit es presentarà l'exposició virtual d'homes "I jo, què hi guanyo amb la igualtat?".
Com ja és habitual, la Trobada proposarà diferents tallers participatius: Les dones i l’esfera pública; De-generades, amb diversos exercicis d’expressió corporal; l’activitat de format familiar amb un concert interactiu i, per últim, el taller Llideratges emergents, una anàlisi del paper de la dona en els moviments socials. Per acabar, el col·lectiu Paraula de Dones presentarà el seu nou espectacle de 2013.
dijous, 27 febrer, 2025 - 10:30
dimarts, 25 febrer, 2025 - 12:45
dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45